LONDON

BARESSO, DJURS SOMMERLAND & TYSKLAND

Dette bliver, som overskriften lyder, et meget blandet indlæg…

_________________________________________________________

DAGEN MED ANNE

Som sagt var jeg på Baresso i mandags med min veninde Anne-Sofie, hvilket var super hyggeligt.
Derefter gik vi rundt nede i byen og jeg fik købt lidt af hvert, som I kan se på billederne.

‘Cykelshorts’/korte leggins købt i Bestseller(oprindeligt fra Pieces) til 60kr.

Salatbeholder fra Tiger til 20-30kr.
Highlighters fra Tiger til 10kr.

Nivea creme fra Matas på tilbud til 30kr.
Øjenbrynsskære fra Matas til ca. 90kr.
____________________________________________________________________________

DJURS SOMMERLAND

Onsdag var jeg i Djurs Sommerland med mine forældre og nogle venner jeg også var i Gorillaparken med i sidste uge.
Jeg havde personligt en super god dag i Djurs, og fik da også overvundet nogle af mine grænser, hvilket gjorde det endnu bedre!
Som den Ben & Jerry’s lover jeg er, skulle jeg selvfølgelig have to af deres is den dag. FANTASTISK!
_____________________________________________________________________________

TYSKLAND

I går aftes kom jeg hjem fra Tyskland. Det var en tur jeg havde fået i en gave for.. ja over et år siden.
Jeg var afsted sammen med min far, farmor og onkel.
Torsdag tog vi afsted og ankom til vores hotel Hotel Lumen. Vi valgte at gå ud i byen og shoppe, og shoppe det gjorde jeg. Jeg ELSKER at shoppe, så fik da også hurtigt brugt al min løn på tøj, men jeg er glad og er det ikke også det vigtigste?
Da al tøjet er til vask, kan jeg desværre ikke tage billeder af det, jeg skriver derfor bare hvad jeg købte..
Jeg købte nogle Adidas bukser i Adidas.
To lyserøde toppe samt en striktrøje i Hollister.
Leggins i Vero Moda.
Jeg fik op til flere is den dag, så selvom vi gik meget, tabte jeg mig altså ikke fordi jeg netop fik de is.
Så tog vi hjem på hotellet og slappede af en times tid, da klokken så var blevet ca 21 gik vi ud og fandt et sted og spise aftensmad.
Fredag startede vi dagen ud med at tage på en bus-tur, en meget varm tur! Så stod vi af ved havnen I guess, hvor vi tog på sådan en bådtur, igen meget varmt. Når der er så varmt så får jeg det dårligt og bliver sur, så jeg var ikke så sjov at være sammen med. hihi.
Derefter gik vi rundt i byen og jeg fik shoppet en vinterjakke(JA, VINTERJAKKE) i Abercrombie & Fitch, en butik jeg eeeelsker. Det er faktisk også dem der har Hollister^^.
Jeg fik endnu en is fra en italiens is butik der hed Giovanni L. jeg valgte bl.a. deres pistacie, som skulle have været med i en verdens kendt konkurrence og vundet den, well.. jeg har smagt bedre is… Dog smagte den stadig godt.
Om aftenen tog vi et meget hyggeligt sted hen og spiste, hvor jeg skulle prøve noget ordentlig tysk mad. Ikke at jeg ikke har fået det i Danmark før, men ja..
EN WIENERSNITSEL, eller to, der var nemlig to meget store på min tallerken. Derudover var den søde citron pakket fint ind i noget stof og jeg fik lækre kartofler med bacon til.
Jeg sad under hele middagen og kiggede på det mest fantastiske vindue. OH YEAH! Jeg mener bare.. KIG PÅ DET, enhver piges drøm. Pink med pink og lyserødt på, lige som jeg vil have det, for jeg er jo en pink princess…
Lørdag tog vi i en dyrepark, nemlig Hagenbeck, det skulle vidst være den største dyrepark i Europa.
Well.. jeg tog så mange fantastiske billeder der, at jeg ikke gider vise jer alle dyrene jeg tog billeder af, for så falder I altså i søvn. Så I får bare et, af en øgle. Derudover så vi AAAABER, ELEEEFAAANTER, isbjørne, bjørne, dyr i vand og alle mulige andre dyr.
Nu er ferien snart ved at være slut, hvilket er ret trist. Jeg skal i 9klasse, så det skal nok blive spændende.
Jeg håber meget I har nydt jeres ferie!
Husk du stadig kan nå at deltage i min giveaway her.